I. INFORMACJE O FIRMIE
Sklep internetowy spokoceny.pl (zwany dalej: Sklep) działający pod adresem WWW:esklep.spidernet.pl(oraz: sklep.spidernet.pl) prowadzony jest przez firmę SPIDERNET z siedzibą w Częstochowie przy ulicy Aleja Pokoju 10/22, zarejestrowaną w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miasta Częstochowy pod numerem 77551. Nr NIP:949-186-54-57. Nr Regon:240043816.
II. OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY:
- Zamówienia przyjmowane są przez Internet.
- Ceny na stronie zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich.
- Ceną wiążącą jest cena podana na stronie przy produkcie w chwili składania zamówienia.
- Ceny publikowane na stronach nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
- Sklep spokoceny.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.
- Formy doręczenia i płatności oferowane przez Sklep spokoceny.pl
- Przelew bankowy wraz z dostawą kurierską.
- Płatność przy odbiorze przy dostawie kurierskiej
- Odbiór i płatność w sklepie w Częstochowie przy ul. Aleja Pokoju 10/22 po wcześniejszym umówieniu warunków odbioru.
- Do każdego zamówienia, zgodnie z żądaniem klienta zawartym w formularzu zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Faktura VAT (paragon) wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
- Sklep ma możliwość anulować każde zamówienie, które nie zostało zrelizowane.
III. PROCEDURA REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj do 48 godzin, natomiast w
wyjątkowych przypadkach może on nawet być wydłużony do 3 dni. Czas ten liczony
jest od chwili:
- w przypadku płatności przelewem . wpływu potwierdzenia przelewu,
- w przypadku płatności przy odbiorze . potwierdzenia zamówienia ze strony Klienta.
- Od czasu realizacji zamówienia należy odróżnić termin otrzymania przesyłki. Terminem otrzymania przesyłki jest: czas realizacji zamówienia + przewidywany czas dostawy.Przesyłki dostarcza: Poczta Polska - przesyłka priorytetowa, czas dostawy do 7 dni, firma kurierska - czas dostawy 1 dzień roboczy, firma SPIDERNET- czas dostawy 1 dzień roboczy.
- Jeśli klient jednocześnie zamówi produkty o różnym czasie realizacji, zamówienie zostanie wysłane po upływie najdłuższego z podanych czasów.
- Przyjęcie zamówienia Sklep potwierdza pocztą elektroniczną. Potwierdzenie zawiera unikalny numer zamówienia, wyszczególnienie wybranych towarów, wybrany sposób zapłaty i doręczenia, z podaniem adresu docelowego w którym zamówienie zostanie odebrane. Po dokonaniu rezerwacji sklep wystawia fakturę pro-formę na podstawie której należy dokonać płatności. Uwaga - płatności dokonujemy po otrzymaniu faktury pro-formy. Na życzenie klienta możemy wysłać (fax, email lub listownie) pisemne potwierdzenie zamównienia - fakturę pro-forma, która może być podstawą przedpłaty należności.
- W przypadku wybrania przez Klienta formy płatności "za pobraniem" (przy odbiorze towaru), gdy wartość zamówienia jest wysoka, firma może odmówić realizacji zamówienia "za pobraniem" i zażądać przedpłaty całości kwoty zamówienia podwyższonej o koszty transportu na konto bankowe. Wyjątkiem są jedynie zamówienia składane przez naszych stałych Klientów, związanych z naszą firmą podpisaną "umową o współpracy".
- Jeżeli klient wybrał płatność przelewem, koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest uiszczenie przedpłaty sumy równej wartości zamówienia na konto Sklepu (realizacja następuje po uzyskaniu potwierdzenia przelewu). W wypadku braku potwierdzenia przelewu Klient otrzymuje informację z prośbą o ponowienie próby zapłaty. W sytuacji kiedy kolejne próby zapłaty przelewem są nieskuteczne, klient otrzymuje stosowną informację o zaistniałym problemie, z prośbą o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, i zastrzeżeniem że realizacja zamówionych pozycji została wstrzymana do czasu wyjaśnienia sytuacji.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w
magazynie lub u dostawców firmy. W przeciwnym przypadku klient otrzymuje
informację o tym jakie pozycje zamówienia mogą zostać zrealizowane i w jego
gestii pozostaje decyzja czy:
- anulować całe zamówienie,
- wydłużyć czas oczekiwania,
- realizować zamówienie w kształcie w jakim jest w danym momencie możliwe.
W zależności od decyzji podjętej przez kupującego zostanie wysłany stosowny e-mail potwierdzający. W przypadku nie podjęcia przez klienta żadnej decyzji dotyczącej zamówienia w przeciągu 3 dni, zamówienie zostaje automatycznie anulowane, o czym klient zostaje powiadomiony stosowną wiadomością elektroniczną.
Należy jednak pamiętać, że uwzględniane są tu tylko dni robocze.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji w wyjątkowych przypadkach po uprzednim poinformowaniu Klienta.- Zmian w zamówieniu można dokonywać telefonicznie lub pocztą elektroniczną aż do momentu wysłania przesyłki.
- Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. W przypadku anulowania zamówienia na wyraźne życzenie klienta, Klient otrzymuje pocztą elektroniczną stosowną informację wraz z podaniem przyczyny anulowania.
- Po całkowitym skompletowaniu zamówionych pozycji i ich wysłaniu Klient otrzymuje pocztą elektroniczną wiadomość potwierdzającą ten fakt, oraz jednocześnie informującą po jakim minimalnym czasie przesyłka powinna zostać dostarczona do adresata lub być do odebrania w sklepie Spidernet.
IV. TABELA KOSZTÓW TRANSPORTU
- Informacja o cenie przesyłki pojawia się po dokonaniu wyboru formy doręczenia i formy płatności w trakcie składania zamówienia.
- Koszty transportu obliczane są zazwyczaj w sposób zryczałtowany w zależności od wagi i wartości przesyłki. W przypadku gdyby faktyczne koszty transportu znacząco odbiegały od zryczałtowanych - rezerwujemy sobie prawo obciążenia Klienta kosztami faktycznie poniesionymi.
- Umożliwiamy również odbiór własny zakupionego towaru bezpośrednio w sklepie Spidernet, w Częstochowie przy ul. Aleja Pokoju 10/22. W takim wypadku niezbędnym warunkiem odbioru zamówienia jest okazanie dowodu tożsamości oraz podanie numeru zamówienia.
- Tabela określająca koszty transportu oraz dodatkowe informacje o kosztach i formach doręczenia, zawarte zostały w dziale Wysyłka towaru i stanowi ona część regulaminu sklepu.
- Wysyłka towaru jest wykonywana tylko do Polski.
V. ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY
-
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient będący konsumentem może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Wzór formularza odstąpienia od umowy.
Przypominamy, iż konsumentem zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Płyty CD, płyty DVD, kasety MC zawierające nagrania audialne, wizualne oraz oprogramowanie komputerowe muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
-
Podstawą do uznania zwrotu towaru jest dokument sprzedaży: paragon lub faktura VAT. Zwrot towaru bez dokumentu sprzedaży nie podlega rekompensacie.
-
Sklep zobowiązuje się do finalizacji rozliczenia z klientem w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwróconym towarem i dokumentem sprzedaży. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.
-
W celu zwrócenia towaru zakupionego w sklepie jest wygenerowanie numeru RMA, umożliwia on rozpoczecie procedury zwrotu, wypełniając RMA wypełniamy formularz w ktorym opisujemy dlaczego produkt jest zwracany. Po wygenerowaniu numeru RMA, klient jest informowany jak i gdzie należy zwracany produkt odesłać.
-
Koszt opakowania i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
VI. GWARANCJA
-
Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są bądź gwarancją sprzedawcy bądź to gwarancją producenta. Szczegółowe warunki gwarancji (w szczególności podmiot udzielający gwarancji oraz okres na który udzielono gwarancji), określone są indywidualnie dla poszczególnych towarów.
-
Gwarancja przysługuje bezpośredniemu nabywcy towaru. W przypadku odsprzedaży towaru - jego reklamacja może mieć miejsce tylko z pośrednictwem pierwszego nabywcy.
-
Jeżeli po otrzymaniu towaru objętego gwarancją producenta, klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych przez niego serwisach.
-
W wypadku gdy gwarancja została udzielona przez sprzedawcę, przesyłka powinna zostać opakowana w sposób uniemożliwiający uszkodzenie sprzętu w trakcie transportu. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za takie uszkodzenia.
-
Do przesyłki należy bezwzględnie dołączyć wszystkie wymagane dokumenty, w szczególności: kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu (oryginały lub kopie). Dowodem zakupu jest faktura vat, paragon lub dowolny inny dokument (np. wydruk emaila) jednoznacznie i bezspornie poświadczający, że osoba wysyłająca sprzęt jest jego pierwszym, bezpośrednim nabywcą. Sprzęt powinien zostać wysłany kompletny i wraz z jego oryginalnym opakowaniem. W przeciwnym przypadku realizacja Państwa żądania (np. reklamacji, zwrotu) może zostać wstrzymana aż do skompletowania wszystkich wymaganych dokumentów.
-
W wypadku gdy towar stanowią gry komputerowe i programy multimedialne posiadające elektroniczny klucz aktywacyjny, aby dokonać reklamacji tego typu produktu należy skontaktować się z jego producentem, który wysyła do Państwa drogą elektroniczną informację o przyczynach usterki. Wydrukowana wiadomość razem z towarem stanowią podstawę do uznania reklamacji, zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu na pełnowartościowy.
-
Wysyłka sprzętu do Sklepu w celu realizacji reklamacji ma miejsce na koszt klienta. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem. W przypadku, jeżeli zgłoszenie reklamacyjne było:
-
uzasadnione - sprzęt po naprawie lub wymianie na prawidłowo działający egzemplarz jest odsyłany do Klienta na koszt naszej firmy,
-
nieuzasadnione - wysyłka sprzętu do Klienta ma miejsce na koszt Klienta. W takim przypadku Klient może zostać obciążony również kosztami sprawdzenia towaru. Koszty te wynoszą 3% wartości towaru jednak nie mniej niż 50 PLN netto.
-
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
-
Działamy zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
-
W celu ochrony danych osobowych Sklep wykorzystuje bezpieczny mechanizm komunikacji , jakim jest protokół SSL (Secure Socket Layer v3). Dane przechowywane są na specjalnym, wydzielonym serwerze chronionym zarówno przed włamaniami (sprzętowy firewall) jak i awariami fizycznymi. Dostęp do tych danych mają tylko nieliczne uprawnione osoby. Zgromadzonych danych osobowych nie przekazujemy, nie sprzedajemy i nie użyczamy innym podmiotom.
-
System informatyczny spełnia wymogi poziomu bezpieczeństwa określonego jako wysoki (najwyższy możliwy) według Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych.
-
Wszyscy Klienci mają dostęp do swoich danych - mogą je weryfikować, modyfikować i usuwać.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą SPIDERNET.
-
Firma SPIDERNET zastrzega sobie prawo do zmiany w każdym czasie postanowień Regulaminu. W razie wątpliwości wiążące dla stron są postanowienia Regulaminu obowiązujące w chwili wydania towaru.
-
Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
-
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.