|
|
KategorieProduktoweSklepu |
|
|
|
Najczęściej zadawane pytania |
|
|
|
- Jak wygląda procedura zamawiania produktów w sklepie?
- Produkt został dostarczony inny niż zamówiony w sklepie, co robić?
- Produkt został dostarczony niekompletny, co robić?
- Produkt zakupiony w sklepie był używany, co robić?
- Dostarczony produkt jest uszkodzony, co robić?
- Jak wygląda procedura zamawiania produktów w sklepie?
-> wybieramy produkt, który chcemy zakupić, prosimy o uważne zapoznanie się z danym produktem, w razie konieczności prosimy o kontakt z naszymi handlowcami lub producentem
-> dodajemy produkt do koszyka, następnie jeśli chcemy zakupić jeszcze coś wracamy do sklepu i powtarzamy krok wcześniejszy lub finalizujemy zakup przechodząc do kasy (klikamy przycisk do kasy)
-> przed przejściem do kasy jesteśmy w koszyku i tam widzimy wszystkie produkty wybrane przez nas, w przypadku wyboru produktu którego stan magazynowy jest rowny 0, system informuje nas, że wybrano produkt, który jest obecnie niedostępny i będzie on zamówiony przez sklep. Wszystkie produkty w sklepie można zamawiać, nawet te ze stanem równym 0, gdyż będą one zamówione na życzenie klienta i dodane do zamówienia. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności produktu u producenta i wynosi zazwyczaj ok 10 dni
-> w następnym kroku wybieramy informację o dostawie, czyli adres gdzie ma być dostarczona przesyłka oraz sposób dostawy - wybieramy przewoźnika np kurier, poczta itp.
-> następny krok to informacje o płatności - tam wybieramy płatnika, sposób zapłaty (jeśli system przewiduje kilka możliwości zapłat) oraz wpisujemy, jeśli go posiadamy numer kuponu rabatowego
-> ostatni krok to sprawdzenie wszystkich danych na potwierdzeniu zamówienia, w przypadku wykonanego wcześniej jakiegoś błędnego wyboru klikamy wstecz i poprawiamy zaznaczoną wcześniej opcję, zgadzając się z regulaminem sklepu możemy potwierdzić zamówienie, musi nam się pojawić informacja, że nasze zamówienie zostało przyjęte
-> po tym kroku dostajemy e-mail z informacją, że zamówienie zostało utworzone, nie dokonujemy żadnych opłat za zamówienie, gdyż handlowcy muszą najpierw zarezerwować zamówione produkty. Po tym dostajemy kolejny e-maila z informacją, że zamówione produkty zostały zarezerwowane i dopiero wtedy dokonujemy wpłatę, w systemie pojawia się faktura Vat proforma na podstawie, której dokonujemy płatności podając jej numer
-> zamówienia są realizowane do 3 dni roboczych w przypadku dostępności towaru i uregulowaniu zapłaty za zamówienie. W przypadku zamówień, w których produktów brak na stanie magazynowym, klient jest informowany o ew. czasie dostawy od producenta/dystrybutora produktów, jeśli osoba wyraża zgodę na przedłużenie trwania zamówienia powyżej 3 dni zamówienie nie jest kasowane. Zawsze przed wysyłką towaru do klienta, istnieje możliwość zmiany zamówienia zgodnie z życzeniem klienta. Obowiązującą ceną towaru dla klienta jest cena z zamówienia, jednakże w przypadku zmiany ceny dolara cena ta może ulec zmianie na niższą lub wyższa, o czym klient zostanie poinformowany - zamówienie nie będzie zrealizowane do czasu zaakceptowania przez kupującego nowej ceny towaru z zamówienia
-> po wpływie zapłaty za zamówienie na konto sklepu, zamówienie kierowane jest do wysyłki tego samego dnia, status zamówienia ulega zmianie na "w trakcie realizacji"
-> następnie po potwierdzeniu wysyłki z działu wysyłek zmienia się stan zamówienia na "wysłano", w systemie widnieje informacja o numerze listu przewozowego (w przypadku wysyłki kurierem), w systemie sklepu pojawia się faktura Vat oryginał
-> paczka z towarem zostaje dostarczona UWAGA! zawsze należy sprawdzić towar przy kurierze otwierając zawartość przesyłki, czy towar wewnątrz nie został uszkodzony, w przypadku uszkodzonego towaru należy przy kurierze sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki i zgłosić taką sytuację u nas w systemie RMA lub telefonicznie do 12h od czasu otrzymania przesyłki, w takiej sytuacji zostanie Państwu wysłany taki sam produkt nieuszkodzony
[[Powrót na górę]]
- Produkt został dostarczony inny niż zamówiony w sklepie, co robić?
-> należy skontaktować się z nami do 12h najlepiej telefonicznie od czasu otrzymania przesyłki, przesyłka będzie musiała być zwrócona na nasz koszt, a odesłana poprawna, ważne są terminu zgłoszenia takiego faktu są to 12h od czasu otrzymania przesyłki
[[Powrót na górę]]
- Produkt został dostarczony niekompletny, co robić?
-> wszystkie produkty wysłane kupującemu są fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach nieotwieranych, bardzo rzadko występuje dostarczony przez producenta produkt niekompletny, jednak gdy takie coś się zdarzy należy poinformować nas o tym fakcie do 12h od czasu otrzymania przesyłki, paczka będzie musiała być zwrócona na nasz koszt, a odesłana komplenta, są u nas produkty oznaczone jako wyprzedaż w których produkty mogą być niekompletne, ale informacje o tym czego brakuje są w informacji o produkcie, taka reklamacja niestety nie może być uznana przez nas, produkty kierowane na wyprzedaż mogą być przesłane tylko z powodu uszkodzonego opakowania , jego braku, sprzętu poserwisowego, z powodu braku instrukcji zasilacza itp opis produktu na naszej stronie jest kompleną informacją o stanie danego produktu
[[Powrót na górę]]
- Produkt zakupiony w sklepie był używany, co robić?
-> produkty sprzedawane przez nasz sklep są nowe, w oryginalnych nieotwieranych opakowaniach dostarczonych przez producenta, jeśli taka sytuacja miała jednak miejsce, że produkt był używany i oryginalnie został zalakowany przez producenta zostanie to wyjaśnione, a nowy produkt zgodny z zamówieniem zostanie Państwu odesłany, każdy z produktów w sklepie posiada numery seryjne, dlatego zostanie to wyjaśnione z producentem, ważny jest termin zgłoszenia nam takiej sytuacji są to 12h od czasu otrzymania paczki od nas
->produkty w sklepie oznaczone jako wyprzedaż mogą być używane, gdyż produkt kierowany na wyprzedaż mógł być używany przez klienta i zwrócony, dlatego ten produkt był tańszy, reklamacja w tym przypadku będzie jednak odrzucona, prosimy zapoznawać się z opisem danego produktu
[[Powrót na górę]]
- Dostarczony produkt jest uszkodzony, co robić?
są dwie sytuacje:
->pierwsza to uszkodzona paczka przez przewoźnika, należy stworzyć przy kurierze protokół z uszkodzenia paczki oraz powiadomić nas o tym fakcie do 12h od takiego zajścia, nowa paczka zostanie państwu wysłana
->towar wewnątrz paczki został uszkodzony, należy powiadomić nas o tym fakcie do 12h od otrzymania przesyłki, dalsze kroki są uwarunkowane uszkodzeniem, produkty które z niewiedzy klienta były przez niego uszkodzone np przy jego składaniu/montażu ewidentnie wynikające z niewiedzy lub brutalnego posługiwania się danym produktem reklamacja będzie odrzucona, produkty z naszej oferty są produktami nowymi zapakowanymi w oryginalne opakowania producenta oraz nasze opakowania, uszkodzenia wewnątrz opakowań zdarzają się niezwykle rzadko,w tych sytuacjach produkt inny nieuszkodzony będzie odesłany, lepiej zapakowany
[[Powrót na górę]]
|
|
|
|
|
... jest pusty |
|
|
|
|
|
|
|
Informacje |
|
|
|